Uppdatering om helgen som gått!

Som sagt så fyllde jag ju år i lördags hela 22 år är man nu!
Det blev kalas med mormor, morfar, mamma, pappa, Andreas och Jens. Då jag bjöd på smörgåstårta från Bivur! Hur god som helst!
Hade inte önskat mig någonting faktiskt så jag fick pengar som jag har spenderat lite av idag! Jag och Jens tog oss en tur in till stan. När vi kommer in så parkerar vi på McDonalds parkeringen, så jag låser och vi går in till VeroModa. Då helt plötsligt slår det mig att vi glömt att lägga i parkeringspengar!

Köpte ett par ljusblå jeansleggings och en klänning som jag tänkte ha när Jonas tar studenten! Så kollade Jens lite som han önskar sig när han fyller nästa vecka!


Efter stan så åkte vi till Växtriket på uppdrag från mamma. Skulle köpa 3 blommor till balkonglådan, så vi hittade några fins som jag hoppas att hon blir nöjd med. Vilket jag iaf är!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0