Tävling!

Som ni alla vet så Älskar jag verkligen The Hills! Verkligen en bra serie, synd ny att LC hoppar av till säsong 6.
Men tillbaka till själva tävlingen. Hittade en blogg som enbart handlar om The Hills! Allt ni behöver veta finns där.

Nu är det en tävling där så man kan vinna Heidis super snygga blå Balenciaga Motorcycle bag!
En väska som skulle passa mig utmärkt nu till sommaren. Det är vekligen en sommarväska. Jag som har några "little black dress" som jag gillar super mycket. Så kan det kännas lite tråkigt att ha en svart klänning mitt i sommaren. Men med den här väskan så spelar det ingen roll för den ger sommarkänslan. Det absolut fräschaste man kan ha den till i sommar är något vitt. Så om jag skulle mot all  förmodan vinna denna väska så är det till de klädesplagg som den kommer synas med.
Sen hur perfekt skulle det inte vara att få vinna den lagom till min födelsedag!

http://alltomthehills.blogg.se/category/tavlingar.html

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

vad kul att du gillar den! tack och välkommen :)

2009-05-08 @ 19:14:10
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0