Seg lördag!

Kom knappt upp i morse när jag skulle till jobbet var så trött. Men väl där så går det ju bra. Men när jag kom hem, jag var helt slut går inte att beskriva. Gick raka vägen in till soffan och halv sov i en och en halv timme! Sen så tog jag tag i disken som var och lagade mat. Men inte blev det bättre då, nej då blev jag nästan ännu segare. Så denna dag när det väl ha varit hyfsat väder har jag varit inne.
Det märks att man inte jobbar så mycket nu för man blir slut för ingenting. Ja menar jag jobbade inte ens många timmar idag. Fast det ska tilläggas att det är faktiskt jobbigare än det ser ut att jobba i butik.
Det är inte bara att sitta i kassan och le och se fin ut :) Så det så, tänker på en viss person som har yttrat sig om det, nämner inga namn men du vet vem du är! :P
Så det har blivit en sport dag idag. Lite formel 1 och fotboll.

Nu ska jag bänka mig framför tv:n igen och kolla klart Sm-finalen i Handboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0