Securitas och Polisen!

Jaha, så var jag hemma från jobbet nu. Morgonen började men att jag och Pia tar emot varor och sen när vi är full gång men att plocka upp alla varor. Så dyker securitas upp! Ja då har tyfligen larmet gått. Hade blivit någon miss...
Sen typ 30 min innan jag skulle sluta så jag då dyker det upp en snattare. Grejen är den att Pia ser att han stoppar på sig en kassler. Så när han kommer till kassan så säger hon till kunden, att ta fram den. Men han vägrar och det blir ett jädra liv. Plus att han var full med. Så vi ringer polisen så dom kom precis när jag gick.
Dom skulle åka nu några varv och se om dom hittar honom.

Så nu ska jag efter en väldigt händelserik dag äta lie fil och jordgubbar ute i den fina solen.

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0