Mina skor!

Idag så kom mina jobbskor. Otrolig snabb leverans.
Om jag är nöjd! Dom satt perfekt på minna fötter. Smala och små.
Sa till mamma att det är nog mitt genom tiderna bästa skoköp. Så otroligt mjuka och sköna, så nu ska jag väl få bli bra i foten!


Annars så har jag varit inne till TP och lämnat tillbaka ett par skor som jag köpte till att ha till jobbet, men dom satt inge bra alls. Fanns inge stöd under valvet så det var inte bra.
Sen bar det av till Ekängen och köpte saker till min tårta som jag kommer bjuda på på fredag! Inbjudningar kommer!
Nu dom dagarna som är kvar tills jag fyller kommer jag ha fullt upp. Imorgon så ska jag städa och förbereda tårta och ev baka nån kaka, annars blir det köpt ;)
Sen på fredag så blir det somsagt lite kalas för vänner, plus att jag ska åkta till Köping sör att hämta en tårta som jag ska ha på lördag då det blir kalas för släkten!

Nu blir det mys vis tv:n.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0