Mary Kay!

Det var ett tag sen nu har inte riktigt haft ork eller tid att sitta framför datorn.  Helgen har varit väldigt lung och det har bjudits på bra väder!

Nu i kväll så ringde det en Ella. Jag svarade inte, ni som känner mig vet att jag inte svarar när jag inte vet vad det är för nummer.  Men jag sökte det på eniro så visade det sig att det var en Ella. Så jag skickade ett sms och frågade vem det var.
Så får jag till svar: "Hej Anna" då börjde jag undra men lite längre ner så visade det sig att jag hade vunnit en tävling för Mary Kay.
När jag och Jens var inne och köpte min skinnjacka på Vila så var det någon tävling man kunde vara med i, det var bara att fyllla i namn och telefonnr.
Så jag har vunnit en ansiktsbehandling! Riktigt trevligt nu till sommaren!

Nu ska jag kolla film och äta ostbågar mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0