Lördag!

Jaha, så var det lördag. Idag blir det myskväll, bestående av en stor skål med chips till melodifestivalen. Om jag nu orkar kolla på hela.
Har sovit något fruktansvärt dåligt i natt. Plus att jag fick gå upp kl 6 imorse. Vart nämligen tvungen att börja kl 7 idag, för att det var så många tårtbeställningar och fat.
Är redan jätte trött och känner för att sova nu, men det är lite väl tidigt.


Ååå, så vi väntar på att Emelies lilla skrutt ska komma ut nu!! Jag längtar jätte mycket nu, kan inte ens tänka mig hur mycket  Emelie och Fredrik längtar!

Idag så har det varit riktigt skönt ute, slutade kl 13 idag så hem och åt lunch, sen somnade jag en halvtimme. Sen bar det ut på uteplatsen för att pressa i solen! Gisses så trött man blir av solen! Hade tänkt mig att jag skulle gå ner och kolla på KBK men det orkade inte med.

Nu ska jag sätta mig framför tv och bara vara!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0