Lättlurad som man är!

Ja ni, vet inte vart jag ska börja. Men när det kommer såna som pratar så bra och visar hur det fungerar så kan jag bara inte säga nej! Vilket är otroligt störande. Berättade igår att jag har köpt saker för 1300 (nå sånt) från Mary Kay. Vilket jag ångrar bittert idag. Jag menar herregud jag behöver inte de där sakerna. Har precis köpt en ny foundation som jag älskar är en av de bästa enligt mig. Då behöver jag väl inte en ny för 400!!
Så var det ju massa andra saker som jag också redan har fast inte deras märke!

Så nej, det blir till att lämna tillbaka. Har nog aldrig haft så mycket ångest för något jag köpt. Men man lär sig av sina misstag, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0