Kalas väntar!

Så var det fredagen den 22 maj och idag så blir det kalas!
Då det kommer bjudas på min fina rosa tårta som jag gjorde igår. Dock är den inte lika fin som då. Stod i receptet att man kunde förebereda nästan hela tårtan dagen innan. Det man inte skulle göra var att lägga på marsipanen. Men det stod inte varför, så jag tänkte att det kan väl inte spela så stor roll. Men ajaj vad jag hade fel, tycker dock att dom kunde ha srivit varför. Det är nämligen så att marsipanen har smält en anning!!!
Men men den ser fortfarande okey ut. Men iaf tur att jag tog kort på den igår så jag kan bevisa hur fin den var! hihi
Kommer bilder lite senare så får ni se.

Annars idag så tog jag en lång sovmorgon kanske inte behövdes men det beror nog mest på vädreet. Ville inte alls gå upp när det regnade och var grått ute.
Så jag skjutade mamma till jobbet, för att sen hämta den andra tårtan, som min kära släkt kommer att få smaka på imorgon. Vart tvungen att öppna och kolla hur den såg ut :) så typiskt mig kan inte hålla mig.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0