Jobbat och bakat!

Måndag igen och maj!
Vädret at inte varit så bra idag hela förmiddagen eftermiddagen så har det regnat. Men ni så tittar solen fram och från fönstret nu så ser himlen helt blå ut, men det är nog några moln här och där. Så jag hoppas på bra väder imorn, då jag ska ligga ute och sola hela dagen.

Sen på onsdag så ska jag få min ansiktsbehandling. I den så ingår läppar och händer med. Men man gör själv, det kommer en tjej och visar hur man ska använda produkterna.


Har jobbat hela 3 timmar idag!! Så nu på eftermiddagen så har jag bakat. Hittade torkade aprikoser i skafferiet som går ut nu i maj så jag tänkte att jag skulle göra något av dom. Så det blev muffins med aprikoser och riven choklad.
Dom ser fina ut men jag har inte smakat dom så om dom är goda får jag återkomma om.

Nu blir det ett besök i soffan, så himla trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0