Imorgon väntar ett besök hos veterinären!

Ja som sagt irmon så bär det av till veterinären med lilla Pepsi. Då han ska bli vaccinerad. Lite nervös är jag eftersom att jag ska åka med honom själv.
Så igår var vi iväg och köpte en transportbur åt honom. Som jag har försökt att få in honom i, lockat med saker och bäddat med hans favorit filt. Men icke.
Men nu kan man verkligen säga "Plötsligt händer det", när vi hade ätit klart så skulle jag kolla efter honom men hittade honom inte.
Då har han krypit in i buren och lagt sig, så där låg han och sov.

Annars då, helgen har varit riktigt lugn, igår så vart det grillning med nästan hela släkten här hemma. Riktigt trevligt hade vi. Det är så kul när vi väl samlas alla på en gång. Dock så fattades en moster med familj. Men det tar vi igen en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0