Guif!

Lite trög kanske jag är, men det vet ni ju redan ;)
Kurt, på jobbet, sa nämligen idag att det är ju handboll idag. Alingsås-Guif, så jag bara ja fast det intresserar mig inte så mycket. Inte förens nu när matchen är full fart så kopplar det att Guif är ju E-tuna laget!!! Satt för mig själ och sa, guif... guif.... GUIF! Så det intresserade mig verkligen. Ja trög som man är.

Men iaf nu halvtid så ligger dom tyvärr under med 14-11! Inte bra men jag vet att dom kommer att vända det här!
Så, kom igen gubbar så tar vi dom! :P

Ska tilläggas att Kappelin i Alingsås mål är grym idag! En räddningsprocent på 54!! Så om Guif inte tar hem guldet så beror det på den mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0