Grillat med pappi!

Nu har jag diskat och har sista tvätten i maskinen nu. Så skönt så.
Pappa och jag har även hunnit med att grillat vilket var väldigt trevligt! Bästa pappa, ingen kan nog grilla så bra som du! Plus att det blev efterätt. Han hade köpt den nya lilla Cartore glassen, med choklad och apelsin! Kan säga till alla er som älskar choklad pröva den! Smakade verkligen jättemycke och var jätte god!


Nu ska jag bara ta det lugnt, städa lite i kylen så att jag får plats med tårtorna imorn.
Tårtan som jag gjorde idag blev väldigt bra. Hoppas att den smakar lika bra.
Som vanligt med mig så läser jag inte recepten helt utan ser bara dom viktigaste orden. Som; vaniljkräm, ja då tog jag marsansås istället. Så det blev lite löst. Men men man lär sig av sina misstag, eller hur ;)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0