Beskök hos veterinären!

Så var det gjort för den här gången, ska dock tillbaka om 3 veckor för en annan spruta. Pepsi var jätteduktig, det ända han tyckte var lite jobbigt var när hon skulle kolla öronen på honom. Då försökte han pressa bort henne med tassen.
Det gick riktigt bra att åka med honom i buren han blev inte åksjuk så det var väldigt bra. Det blev lite gnäll in till Köping men hem var han tyst ända tills bron.


Hade tänkt att åka in till stan idag men det får nog bli imorn, ska lämna tillbaka ett par skor som jag köpte som jag inte alls trivdes i. Sen ska jag försöka hitta en fin klänning till Jonas student. Har hittat en som är fin från Vila, men jag vet inte med storlekarna, så jag måste in och prova. Den finns på Nelly.com, är det nån som kan förklara storlekarna där? Enligt dom tabellerna kan inte jag ha ett enda plagg!

Hörs senare!!
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0