Skor, Skor, Skor!

Sitter här hemma och väntar på att mina skor fråm asos ska komma. Dock verkar det inte som att de kommer att dyka upp idag så jag får hoppas på mogondagen!


Bild: www.asos.com

Sen hittade jag även en så himla snygg sko på Bianco, så jag bestämde mig för att ringa in till stan för att kolla om dom hade den. Men icke, den hade kommit förra veckan och sålt slut då med. Men för hoppningsvis skulle det komma fler, håll tummarna. Vill så jätte gärna ha dom, grymt snygga.


Bild: www.bianco.com

Så om det är någon som ser dom hör av er!

Annars så har dagen varit hur bra som helst. Träffade Emelie, vi åkte och köpte fika på Kondis och sen hem till mig. En vaniljmunk blev det för min del och Emelie köpte en blåbär/vaniljmunk.
Fick se barnvagnen som dom har köpt, den var jätte snygg. Det kommer att bli kanon, kan knappt vänta tills den lilla bebisen kommer! Det ska bli så kul!
Emelie och Fredrik ni kommer bli såna bra föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0