Sån tur man kan ha!

Det är helt galet, ringde i förra veckan till Bianco om ett par skor. De var slutsålda i hela Sverige, men i går så var jag i E-tuna och gick in en sväng på Bianco. Tro det eller ej! Då hade en tjej kvällen innan kommit och lämnat tillbaka ett par 36:or!!
Så jag blev ju hel glad. Så jag prövade dom men då visar det sig att dom är lite stora, jag har ju så små och smala fötter. Men tjejen som jobbade, tror det var samma som jag hade ringt och pratat med, tog fram såna skoinlägg som jag fick prova med. Men det hjälpte inte helt så jag sa att det fick vara.
Sen gick jag tillbaka efter ett tag för att köpa inlägg till hälarna, vilket inte fanns. Men hon som jobbade hade tänkt hur mycket som helst för att jag skulle kunna ha skorna. Så hon hade hoppats att jag skulle komma tillbaka, för hon hade nämligen ett annat inlägg som var lite tjockare. Så jag provade med det och det satt bra då!
Så nu är dom äntligen mina! Hur nöjd som helst!

Annars igår så körde jag först mamma till jobbet, sen Jens och Lund till E-tuna, dom skulle på nån intervju. Efter det så åkte jag och hämtade Emelie och Vickan och åkte till Ikea.
De köpte bland annat saker till sina kommande små bebisar! Vilket kommer att bli så himmla kul. Emelie ska ha i maj och Vickan i mitten av juli, tror jag att det var.
Hade en riktigt bra dag med andra ord. Detta gör vi om snart!

Men först på morgonen när jag vaknade så undrade jag varför jag skulle gå upp så tidigt, kom på att jag skulle ju skjutsa mamma, att jag hade körkort! Det hade inte riktigt gått in i huvudet än.
Så skönt att äntligen ha det!

Detta har varit en så bra vecka! Eller den är ju inte slut än så den kan ju bli ännu bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0