Redan onsdag!

Herregud vad tiden går!
Jobbade i måndags kväll med Vickan!!
Sen så var jag ledig i går så då vart det en Emeliedag.
Det är så spänande nu med hennes stora mage, det är bara 6 veckor kvar nu! Det ska bli så kul och se vad det är för krabat som kommer!
Ja, det ju så att halva "Babykonsum" nu ska få egna så babys!

        
Här är världens bästa Viktoria och Emelie!

Nu så har jag precis klivit ut ur duschen och ska åkaiväg sen för att hämta mamma och några av hennes jobbkompisar. Dom är nämligen och bowlar, sen skulle dom gå på Bishops inn, eller vad det heter och stavas :)
Känner att jag kommer vara lagom trött imorn.
Annars så ha jag spenderat dagen på jobbet från 7-17!
Men det går rättså fort när det är varudag. Hela förmiddagen så plockade jag varor med Vickan så då går det ju extra fort med.
Sen hann jag bara in och vända för att skjutsa mamma till bowlingen för att sen åka hem igen och laga mat.
Å gud va gott det blev. Gjorde pannerad hoki med kokt potatis och en creme fraiche-sås och självklars massor av citron!
Efter maten så åkta jag upp till kära mormor och morfar. Jag trodde aldrig jag skulle komma därifrån, dom pratade och dom pratade. Men det är kul, mormor drar historier från hennes tid,som man redan har hört tusen gånger, men man lyssnar iallafall intresserat. Morfar pratar om bilar, världen ja allt.
Det är så kul och skönt att dom är så pigga som dom är i deras ålder.

Nej nu ska jag lägga mig en stund i soffan och kolla tv.

         
Dagens middag!                     Mitt finna rosa fönster,
                                            där det även ska upp
                                            rosa gardiner i vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0