Inflammation i bindvävnaden!

Ja i fredags så var det dag att gå till doktorn efter en månads väntetid!! Ögonen så visar det sig att jag har allergi så jag ska få ögondroppar. Sen kom vi till min onda fot. Har en inflammation i bindvävnaden, som är en slags belastningsskada och även så beror det på dåliga skor.
Detta kan ta flera månader att läka så vi får väl se hur det blir med vårruset. Han sa nämligen till mig att när jag är hemma så får jag inte gå runt för mycket utan endast då jag måste. För på jobbet så är det ju ingenting man kan göra nåt åt. Så det blir att vila framöver.
Ja jag höll på att glöma, berättade i veckan att busschauffören trodde att jag var 15 år, så även trodde doktorn. Eller ja han sa du ser så liten ut trodde du va 14 år men jag ser ju att du är 21. (i journalen)

Äntligen så har mina skor kommit nu, som jag har beställt från asos. Ska hämta dom imorgon ska bli riktigt kul, dock kan jag ju inte använda dom innan foten har blivit bra. Så dom får stå i garderoben och se fina ut.

Idag så har vi varit och firat Stefan som fyller år idag. Vilket var jätte kul, lilla Melwin var med också. Alltså dem pojken är söt som socker. Han har så stora fina ögon och blont halv lockigt hår. Han kommer bli en riktig tjejtjusare när han blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0