Äntligen helg!

Vilken jobbig vecka det har varit. Praktiserat hela veckan på Västerskolan plus att jag jobbat kväll sen tis, tos och fre. Så nu är det skönt med helg.

Men det har gått väldigt bra. Vissa av barnen försökte verkligen med att jag skulle göra alla deras uppgifter, men icke! I onsdags så hade de på förmiddagen idrottsdag, ute i all slask.
Men jag fick turen att vara i ishallen. Eller ja tur och tur vet jag inte om jag vill kalla det. För jag fick snörra alla skridskor. Sen när jag äntligen var klar och svetten rinner så, på vänster lillfinger, så har jag skavt bort en skinnbit. Å inte hittade jag ett enda plåster så jag fick stå där i två timmar och hålla en papperduk på för att skydda det.
Men nu är det alltså slut på praktik. Det är faktiskt rätt skönt, när man inte är van så det tar något otroligt mycket på en.
Fick 2 st teckningar en på mig och en på en häst. Lägger upp bilderna sen.




Vad är det mer då som har hänt? Hmm....

Jo, i onsdags efter att jag slutat på väster, så ringer Emelie och frågar om vi ska hitta på nåt. Så vi åker in till Köping och går lite på stan kollar Skinngubben m.m. Avslutar det hela med en fika. Sen så bestämer vi oss för att åka hem, men då är klockan så mycket att vi bestämer oss för att vänta på Emelies bror Erik.
Han praktiserar nån stans inne på Volvo nu, så vi åker till parkeringen vid Volvobankomaten. Men väljer en dum parkering och ska flytta oss.
Emelie börjar backa men ser att det är en annan bil som håller på och ska köra ut, så vi väntar.
Nej, men vet ni då, då backar den jävla idioten på oss. Han kan inte ens ha kollat i spegeln, idiot.
Ja vi blir ju helt ställda, plus att det ser ut som att han bara tänker åka. Men nej då han stannar och kliver ur sin bil, kollar sin, men sen sätter han sig igen och drar iväg!! Utan att ens ha kollat på våran!
Emelie med sin stora mage har knappt hunnit ut ur bilen när han drar igen. Vi blir så ställda att vi glömer att ta reg nr.
Som tur var så blev det inget på våran bil men iaf, vilken jävla idiot!!!

Nu ska jag lägga mig framför tv:n med en påse chips, mmm.
Imorgon så ska jag med mamma till jobbet. Så jag ska se till att sola lite, sen ska jag smika henne och ev. några andra med. Dom ska nämligen ha fest, så vi får väl se hur det blir.

Trevlig helg!
Puss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa, vilken pucko gubbe det var. Fyy.. såna borde inte få köra bil! ;)

2009-03-08 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0