Trött!

Det har varit lite dåligt med bloggandet nu under midsommar tyvärr men det har varit alldeles för mycket som har hänt. Så har inte haft lust.

Men ska försöka ligga i lite mer nu men allt beror på hur min omgivning ser ut. Så i värsta fall blir det kanske en liten paus från det här då jag har mycket att ta itu med.

Nu ska jag iaf försöka att sova så jag orkar upp imorn då vi mjukstartar veckan med ett pass från 8-12. Men sen blir det bara lördag ledig denna vecka för att sen jobba igen fram till torsdag.
Denna vecka som kommer blir liksom slutspurtsveckan då jag går med Pia för sista gången och ska försöka skriva ner lite minneslappar och klara mig lite på egen hand.

Men nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska sitta här.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0