Sovdax

LIgger i sängen i skrivande stund. Ska ta å försöka att sova om jag kan. Är hur trött som helst men kan inte somna iaf. Kan beropå att det är mycket som ska klaffa imorn. Upp kvart i 6 för att hinna fixa frisyr och allt där till. Känns nästan som när man själv tog studenten. Är lika glad och förväntansfull nu för Jonas som när det var jag som skulle ta.

Kommer ihåg min student som om den vore igår. Gisses vad kul vi hade under sista året, för att inte tala om sista studentveckan.
Dan innan studenten var vi hos Mange och fixade vagnen sen sov jag kvar hos hemma hos Stina för att vi skulle ordna champangefrukosten. Tror vi gick och la oss vid tre somnade kanske 4 nå sånt var dt och vi skulle upp 6 mrn gick upp 7 och frukosten började 9!!
Så när alla kom stod jag och Stina i pyjamas och borstade tänderna. Haha vilket minne. Men håret hade vi hunnit fixa oss så det var smink och kläder som fattades.

Studenten är verkligen något som jag absolute sulle vilja göra om!


Nu måste jag försöka sova. Men vi hörs mina vänner!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0