Shopping!

Belv inget Sundbyholm idag men det blir det på lördag! Då bilr det minnsan en hel dag på stranden med picknick och allt vad det innebär!

Eftermiddagen spenderades med mamma och mormor på stan. Hittade faktiskt enhel del fynd på rean! Jag brukar aldrig hitta nåt alltid utplockat och slut på just min storlek. Men inte idag :) horoskopet visade rätt!

Det blev en klänning och body från Gina, en likadan fast en marin blazer som jag redan har i beige. Sen ett par snygga byxor från H&M, ärligt talat ett par lika dana som Lisa har köpt, sorry Lisa ;)
Men hade prövat flera par på Monki och inga passade, så då kom jag på att Lisa hade hittat ett par snygga från H&M, så in där och ja, sista paret i min storlek!
Allt detta för under femhundringen!
Kommer bilder ikväll eller imorn!

Nu blir det grillning!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0