Ny vecka!

Så var det måndag och ny vecka. Har jobbat idag från 7-12. Vilket är en helt okey tid, kanske lite kort hinner inte med riktigt allt man ska göra.
Men nu är jag ledig tills torsdag, ska blir riktigt skönt med en lugn vecka nu innan man går på sommarschemat, då det blir väldigt intensivt i veckorna men ledig på helgerna.
Men nästa vecka blir det mycket då ska jag lära mig det sista och försöka komma ihåg allt.

Imorn så blir det en sväng till Hälleforsnäs och kolla in outleten där. Hoppas att man kan hitta något, men ska bara köpa om jag hittar nåt som jag verkligen behöver. Ska försöka lära mig att hålla i mina pengar, vilket inte är det lättaste. Som sagt mitt senaste inköp är skorna från Scorett som jag absolut inte behövde. Menmen vad gör man inte när man är skogalen.
Å det värsta är attt jag kollade runt lite på nätet igår och hittade 5 par skor som, ja förmodligen kommer att få ett hem hos mig :) Men kanske inte just nu men om ja har lite bra kvar i slutet av månaden så kan nog ett par skor hamna i mina ägodelar.
Det är ju omöjligt att hålla pengarna i styr när det ända man ser när man åker till stan är REA-skyltar.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0