Midsommardagen

Ligger nu i sängen och vet inte riktigt vad jag ska göra efter att detta inlägg är klart. För våra nattgäster ligger fortfarande och sover!!! Lite jobbigt faktiskt ja menar kl är ändå 11. Menmen... själv så har jag vaknat till och från sen kl 8 imorse. Brukar aldrig sova länge när jag har druckit, men blir däremot väldigt trött och slö hela dagen. Men kanske inte idag känner mig väldigt pigg och utvilad och vädret verkar vara på topp ute så det kan nog bli en liten promenad.

Vi får väl se vad det blir ikväll det är ju faktiskt Westerqwarn så.... Men det lir nog nykter och chaufför då. Märkte igår att jag inte är helt bra än så...

Nej nu blir det frukost är riktigt hungrig nu så, vilket jag måste ha varit ett tag för jag har drömt om mat flera gånger under morgonen :)

Hörs senare under dagen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0