Midsommar!

On några få timmar så är det misaommarafton. Så idag efter jobbet så hat jag suttit och skrivit ner lekar och sånt. IIgår var det en helt galen dag. Sjukt mycket att göra så det ska bli skönt att midsommar snart är över. Galet mycket det är att planera, spec när alla nästan glömt bort att midsommar är så nära som det är. Så under tiden mamma hade konferans så fick jag åka och stor handla. Sen resten vet ni ju.

Nu ska jag och sova så att man är utvilad tills imorn. Då det först blir att fira med släkten och sen ut till Stin! Vilket jag ser framemot väldigt mycket.

Ha en trevlig midsommar nu allihopa. Ska försöka hinna med ett inlägg imorn med!

Ett stort grattis även till Marilyn och hennes familj som fått tillökning!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0