Middag hos Lisa!

Just nu så sitter jag hemma hos Lisa och väntar på att alla ska komma för att sen sätta sig ner för en god middag! Sen blir det Westerqwarn för tjejerna, själv håller jag mig nykter ännu en helg. Är inte helt bra än, så det är lika bra att se till att man blir helt bra innan man börjar hälla i sig alkohol :)

Tidigare idag så har jag varit med mamma en sväng in till E-tuna och kollat studenterna och gått på stan. Vi åt lunch på ett ställe som heter Fame som ligger på Drottningg. Som jag kan rekommendera att gå till när man har pengar. Det kostade en slant. Men som tur var så bjöd min snälla mamma!

Hittade några armband som fick följa med hem. 
Å gissa om jag fyndade. Har varit ute efter en stor lykta att ha ute. Så idag så hade Duka utförsäljning, så där fanns det en enda kvar som var lite trasig inuti, vilket inte syns så mycket. Så jag fick den för 20kr. Kostade från början 399kr.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0