Kväll!

Så har det blivit kväll. Tittade faktiskt klart på filmen det var visst inte så mycket var att se efter det att jag hade somnat igår. Men somnade ist efter filmen fast bara drygt en timme. Det var lagom så att jag kan sova inatt.

Nu ska jag kolla på Bones. Som är en riktigt bra serie för er som har missat det!
Efter det så blir det nog en till film om det inte blir för sent. Börjar nämligen kl 7 imron så måste upp tidigt, tur är att jag slutar 12 så det blir inte nån lång dag.

Se vad som ska göras i veckan jobbar bara mån och tor. så kanske blir det en tur till outleten i Hälleforsnäs. Nån som vart där? Hör gärna av er om vad ni tyckte om det. Har hört från några att när dom varit där så har det inte funnits så mycket.
Annars blir det väl Vingåker.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0