Jobbat och shoppat!

Var ett tag sen jag uppdaterade här...
Men det är inte så mkt som har hänt. Igår så jobbade jag först en kort stund. Efter det så bar det av hem, då det blev att ligga ute i solen för att bättra på brännan!

Idag har jag dock varit ledig, så det blev en tur in till TP med mamma för lite shopping. Köpte tre toppar och tre nagelack! För mamma så blev det två toppar!
Kommer lite bilder på mina inköp imorn!

Har ju berättat att jag var in förra veckan med Marilyn och köpte kläder till lilla Isabella, såg idag på en bild på fb att hon redan hade fått en sån klänning som jag köpt :(
Så det var lite synd, men det är ordnat med andra fina rosa plagg som jag hoppas går hem!


Ett litet med. till Emelie
Såg att du hade ringt idag, ringde men utan resultat, så hör av dig när du kan få en liten lucka över! :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0