Jävla idioter!

Berättade ju förra veckan om att vi blev vittnen till att en mopedist blev påkörd av en bil. Ja, idag så var det nära igen, förutom att det var jag denna gång som höll på att köra på en. Med en marginal på kanske en meter innan han jag stanna!
Vilken jävla idiot, han körde rätt ut före mig så jag stog på bromsen och stannade en meter bakom honom. Vad är et för jävla fel på dom.
Nån måste ju ta upp frågan! Vart har dom lört sig att köra och hur mycket informerar deras föräldrar dom hur det går till i trafiken.
Grabben som jag höll på att krocka med idag tittade inte utan körde bara rakt ut framför mig. Man kan ju undra vad han tänkte på... ja menar hela den vägen finns det vägren och det var fritt hela vägen.
Och hade jag krockat med honom hade han inte varit i livet kan jag säga. För jag hade kört in i honom på sidan, där han är helt oskyddad.

Fy hela magen vände sig utochin.

Så till er alla där ute som sitter bakom ratten ha ett extra öga på alla mopedister! Dom har inge som helst trafikvett i huvudet och borde tas ifrån deras mopder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0