Hår!

Ååå, vilken bwslutångest jag har just nu.
Jag vill så gärnba klippa av mig håret igen, fast å andra sidan vill jag det inte. Nu när jag har sparat och det faktiskgt börjar bli lite långt.

Att det kan vara så jobbigt att besätma vad man ska ha för frisyr. Tycker att det skulle vara jätte skönt med kort nu på sommaren men sen tappar jag orken att vänta att det ska växa ut så då är jag där och klipper mig igen.
Nu när jag har varit duktig och låtit bli så börjar suget efter att få gå till frisören.

Vet inte ni som känner mig vad ska jag göra??


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

Kort!!! :) Du är så himla fin i det vännen! Puss

2009-06-30 @ 20:21:59
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Helt klart kort! Passar dig såå bra!! :)

2009-07-01 @ 02:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0