Grattis Jonas!

Ett stort grattis till Jonas som tagit studenten idag!
Har haft en riktigt bra dag, turen var med oss eller ja med studenterna, när det gäller vädret regnet höll sig borta!
Sen efter att ha stått i deres stadspark i 2 timmar, markera stått! Inte kul fy vad ont jag hade i fötterna efter det. Alla klagade faktiskt för alla fick ont i ben och fötter. Så var det dags för alla att åka runt stan på sina flak. Tyvärr så hade jag så ont i fötterna att jag inte orkade kolla på det. Men tror att dom åkte runt närmare 2 timmar.

Sen bjöds det på god smörgåstårta som mamma och mina mostrar ordnade igår. Eller jag dom gjorde klart den efter att vi varit i parken.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0