Goda nyheter!

Redan idag känner jag mig mer motiverad att fortsätta med bloggen, så vi håller på så länge det går!

Denna vecka kommer att bli väldigt jobbig med mycket jobb och ledig endast lördag. Men på torsdag så slutar jag 13, direkt efter det så bär det av till Sundbyholm, om det fort. är väder, om det är nån som vill med hör bara av er! Efter att man förhoppningsvis har tagit sitt första dopp för i år så blir det in till stan för att gå på Monkis evenemang med massa olika saker, skulle bjudas på drinkar och livemusik.
Så det vore jätte trevlig med nån som hängde med!
Det bästa med att det är på torsdag är att det stod i mitt horoskop att det sulle vara bästa shoppingdagen denna månad!! Hihi, hoppas att jag hittar ett par byxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0