God natt!

Nu så är det läggdags, försökte att kolla på en film vilket inte gick så bra.  Är så himla trött nu så det är lika bra att gå och sova. Ska upp imorn och jobba några timmar, ska nämligen göra en beställning som jag skulle ha gjort i fredags med det fick vänta med tills imorn. Pia var nämligen hemma med sjukt barn.
Så det är bäst att man är pigg och alert imorn så att jag kommer ihåg och kan klara det sen själv i sommar. Vilket jag tror att jag ska kunna. Men det är svårare än vad man tror man måste hela tiden ha koll på alla varor och veta vad som finns på lager så att man inte tar hem så finns det redan massor på lager. Så det är en hel del att tänka på.
Men jag ska nog komma in det.

Nu håller jag på att somna så vi hörs imorn!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

Det kommer du att klara galant, det vet jag ;)

Vad fin du var på bilden i inlägget innan, kalas fin! :)

2009-06-13 @ 23:50:18
URL: http://enprinsessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0