Fy fan! Döden svepte förbi på vägen!

Usch, ja som rubriken så var vi med om något väldigt otäckt idag.
Är påväg hem från Köping och ser en bil krocka med en mopedist!!!
Det var något av det läskigaste jag har sett. Killen på moppen flög åt ena hållet och moppen åt andra. Bilen han väja så moppen åkte in längs sidan på bilen! Så passagerar dörren var bucklig och backspegeln helt trasig plus spruken ruta!
Killen på moppen klarade sig väldigt bra, snacka om änlgavakt! Fick skrapsår på ryggen och benet. Troligen något med knäet för efter att jag och mamma fått gett vittnesmål så kunde han inte böja sig ner.  Men innan man såg att han reste på sig så tror man ju att han har dött!

Men det var det läskigaste jag någonsin sett.
Usch är helt skakis och polisen frågade om jag kunde köra hem. Men det klarade jag av men nu när jag väl ha kommit hem och slappnat av så har jag fått världens huvudvärk.


Fyfy!

Så till alla där ute ta det lugnt i trafiken! Även om ni kör som ni ska så finns det andra som inte gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0