Frisyrer!

Nu är det en timme kvar till det är dags att gå iväg till jobbet.

Såna här dagar när man börjar sent brukar jag bli slö och typ göra mig i ordning precis innan jag ska gå. Men inte idag, lite stolt över mig själv.
Har lagat mat och sen har jag "provat" ut olika frisyrer som jag kan tänka ha på lördag. Sitter med en nu, så jag känner mig nästan för "fin" för att gå till jobbet. Men jag vill inte ta ur förren mamma kommer hem ikväll, för att höra vad hon tycker! Men vilken det slutar med får ni veta på sön!
Hon åker på fredag till K-holm, så jag hinner inte rådfråga henne då. Vi ska åka tidigt på lördag så det är skönt att veta vad man ska göra på morgonen. Annars blir allt bara dåligt så får man åka iväg fast man inte är nöjd, å jag kan gå och sura för det ett bra tag.

Imorgon är det torsdag så då bär det av till veterinären med Pepsi. Sen ska jag äntligen få min dator, eller ja få och få vet jag inte men iaf. Ska bli så skönt!
Men vi får se om dom fått in några som passar mig, är lite kräsen när jag har hittat en som jag verkligen vill ha. Men jag får nog kompromissa lite.

Glöm nu inte att rösta på mig! hihi :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0