Äntligen hemma!

Så skönt det kan vara att få komma hem.
Är helt slut efter en lång dag på jobbet. Ska ev senare åka och hämta min kusin Andreas, men det beror på hur sent det blir. Ska ju upp och köra imorn då vi äntligen ska få fira student! Har längtat nu efter att alla andra har tagit.

Nu ligger jag i soffan och kollar Herbie. Kommer troligen att somna inom en kort stund.
Om inte så väntar chips och dip, plus att jag har lyxat till det en anning med att köpa färska hallon.

Skrev inte så mkt om gårdagen förutom olyckan. Men jag hittade en dator som jag hittills är super nöjd med! Sen tog vi en sväng runt Marieberg, å gissa om jag hittade snygga skor. Å ja jag kunde inte hålla mig så dom fick följa med hem. Gissa om mamma vlev heltokig! Men men är man skoberoende så är man. haha
Kommer upp bilder på dom sen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0