Vilken dag!

Idag, eller ja igår så vif nio tiden så åkte jag, mamma, Ingela, Andreas och Jens ner till Gränna och Visingsö. Men gisses vilken resa det blev.
Först flyger det en liten fågel rakt in i framrutan. Vilket va äckligt när man bara ser hur den smäller i. Sen när vi nästan var i Mjölby, tror jag, så får vi PUNKTERING!!!
Fy, säger jag bara. Glad att det inte var jag som körde då för det ade inte varit kul. Men efter endel krångel så bytte vi däck och kunde fortsätta vår resa.
Men innan dess så hade vi kunnat krocka! Vet f*n inte hur folk kör bil.
En bil som ligger i omkörningsfilen men bara ligger och trycker där utan att köra om oc när han väl ska det så tar det flera år innan han kommer om. Så jag kommer ju aldrig om honom. Men tillslut så får jag ett tillfälle efter att jag blickat åt honom att han ska flytta på sig in till höger igen. Så han ligger bakom en lastbil. När jag ska köra om dom två så kör f*nskapet ut precis framför mig!!! Inte mycke marginal där inte så jag ligger på broms och tuta. Tillslut när vi väl kommer om honom så kör han och blinkar och håller på!
Vilka idioter det finns.

Men väl framme i Gränna så bokade vi först färja och sen gjorde vi Gränna. Gick och åt på nå ställe som jag inte kommer ihåg namnet på. Så efter att vi fått mat i magen så bar det iväg för att köpa Polkagrisar.
Jag och mamma delade köpte 6 stcken stänger, en liten burk med karameller och brända mandlar!
Moster och kusinerna vet jag inte riktigt hur mycket dom köpte, men dom hade även fått beställningar med sig.

Nu ska jag sova, bilder kommer imorn!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0