Utvilad!

Äntligen känner jag mig någorlunda utvilad. Så skönt, har bara varit hemma och tagit det lugnt, genom att bara kollat på film och haft det bra.
Idag så blev det en liten tur till TP. Men för min del blev det inte nån bra shopping. Blev 2st nagellack ett svart och ett rött.

Snart så är det tisdag!! Det ska bli så himmla skönt att jag få klippa av sig håret igen. Denna gång så kommer det nog att bli riktigt kort. Ni får se resultatet.

Imorn så är det dags att gå till jobbet igen, ett arbetspass från 7-16 gäller. Sen efter det blir det hem och försöka få tag på tele2 igen! Dom kan ju bli tokiga på, men jag säger bara att det finns en person som jag på något helt otroligt sätt alltid får. Han kan inte ett j**la sk*t!! Alltså hur kan man ha sån otur att man alltid får honom. Har sån lust att säga till honom hur dålig han är. Tillochmed ringa chefen å berätta. Han kan ingenting, sen när jag väl ger upp och får en annan sen när jag prövar igen så kan den personen hjälpa mig på en gång. Alltså vad är det för j**la sågspån dom har anställt????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0