Trött!

Fy, är trött och längtar såå till semester! Det ska bli så skönt att få vara ledig. Men det är bara en dag kvar till helg. Sen så är jag ledig hela helgen. Då ska jag minnsan sova ut och bara ligga hemma i soffan och kolla massa film. En riktigt mys helg får det bli. Om det kan bli så. En risk finns för att halva släkten är här hela helgen vilket inte blir kul. Redan så att det är nu mamma och hennes två systrar är här. Vilket inte känns jätte kul när man är trött och bara vill ha lugn och ro. Vilket är det motsatta här. Hoppas att de kan sänka sig tills jag ska sova.

Ja jag måste berätta att jag har sökt till Wipeout å gisses vilket liv det blev. Nej, du det kommer jag aldrig att klara. Så låter det här, grejen är att de tror att jag är så jävla seriös med det. Dom ser inte att jag ser det som en rolig grej. Man lever ju bara en gång, vill man så ska man fan ta chanser och söka det man vill. Men nej, är väl för att det inte fanns sånt när dom var unga. Inte vet jag men jag och min kusin J struntar i det och har sökt nu.
Så håll tummarna nu så att jag kommer med!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Pi

Hej Ännie! Klart att du ska söka, envishet kommer man långt på. Man ska göra precis det man själv känner för. Jag håller tummarna!

2009-07-12 @ 15:23:55
URL: http://pifrisk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0