Nu har jag varit duktig!!

Oj, nu måste jag skryta över mig själv och säga att jag varit bra duktig idag. Först har jag jobbat 9- 14.30, sen bar det hem för att direkt börja plocka undan saker för att börja städa. Samtidigt kastade jag i två maskiner med tvätt, så nu är det nystädat och nytvättat. Å för en gångs skull så har jag gjort tillräkligt med mat så det blir en matlåda tills imorn.

Just nu i skrivande stund så sitter jag och kollar på M.J's minnescermoni.
Kistan är gjord av ren guld.
Det kommer nog att spekuleras i många år hur han dog och om han nu är död?! Vissa säger att de tror att han kan ha fejkat sin död för att sen göra comeback. Senast idag så läste jag att man har sett honom som spöke på Neverland.
En av dom som sitter och kommenterar sa att "Ni ska nog se att om ett år så kommer någon komma och säga att de sett M.J på Ibiza."
Ja, vi kommer nog aldrig få reda på den verkliga sanningen om hans död. Men men tiden får utvisa det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0