Mrs Marpel och provar klänningar

Just nu sitter jag och kollar Mrs Marpel och provar olika klänningar! Bara en vecka kvar till första dopet. Vet inte riktigt än vilken klänning det blir då. Men det lutar mot den rosa som jag köpte i GBG. Så blir det den vita till nästa dop, kanske,  det visar sig. Nu har jag iaf så att inte blir några repriser på de olika dopen :)

Tror det är första året som jag har kunnat fynda riktigt bra saker till riktigt bra priser. Byxorna som jag köpte i Gbg kostade mig endast 50kr!! helt galet och det fanns storlek kvar till mig, brukar aldrig hända!
Måste säga att min nya favorit affär är Monki, dom har sjukt bra kläder och till rimliga priser! Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0