Hur ska jag kunna sova nu??

Skrev ju att jag skulle sova ett tag, å ja så blev det till tjugo över nio ungefär. Pratade med Ida samtidigt som senaste inlägget skrev och ärligt talat så var jag så trött att jag knappt minns vad hon sa. Efter att vi lagt på så tog det kanske en minut sen sov jag som en stock. Men dte var väldigt skönt att få sova, nu återstår bara att se om jahg kan sova nu när det är läggdags.
Imorn väntar ett arbetspass från 9-14, så det blir en lagom kort dag, vilket jag förtjänar efter denna lååånga dag.

Kom att tänka på en sak idag innan jag hann somna. Att under sommaren så är det verkligen bara en massa gamla repriser på tv. Riktigt tråkigt, specielt nu när det är sånt här väder och man bara vill ligga inne och kolla tv.
Men det som är bra med "sommartv" är iaf alla deckare/kriminalare som går. Lite pensionärsvarning kanske? Men attans vad bra det är.

Nu blir det att krypa ner i sängen så fort kommissarie Montelbano slutar.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0