Äntligen hemma, trodde aldrig att jag skull kom hem....

Fy, vilken lång dag jag har haft idag. Började 7 i morse och fick gå hem 18 ikväll. Men kom inte hem förren halv 7 tror jag, vart tvungen att stanna kvar ett tag och visa vikarierna lite.

Nu börjar det kännas väldigt mycket att man jobbar mycket. Det går inte alltid så fort som man önskar att det skulle göra. Känns som att jag inte har hunnit gjort nå alls, pga av att jag vart tvungen att ta fram massa saker som blivit bortplockat under helgen. Visst dom menar ju säker väl, men när jag har skrivit vad som ska göras och dom gör andra saker så känns det lite surt.
Sen det är väldigt svårt att sätta vikarierna på arbete när det är saker som måste göras fast de inte kan det. Men det kommer nog att flyta på lagom när man ska gå på semester. Så brukar det ju vara...

Det blev verkligen en jobbig dag mot slutet då det var en kund som skulle köpa vattenmelon, så hon ville ha den delad. Men grejen var att det var en Mini som vi inte delar pga att de är så små i sig själva. Å den här som hon ville dela var en av de minsta jag sett
Så hon fick nöja sig med en vanlig, vilket hon inte gillade.
Men jag vet inte vad det har varit med folk idag, har hört hela dagen att kunder blivit arga och sura över små saker.


Nu ska jag sova en sväng

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0