Äntligen fixa mina skor!

Idag så ska jag in till stan för att försöka få ordning på mina skor från Bianco. Inte det lättaste kanske, vi får se om dom kan ordna det. Dom är nämlien en anning för stora pga den höga klacken så måste jag försöka ordna så att remarna sitter lite hårdare. Så håll tummarna för att det går att ordna!
Har en tanke att jag ska ha dom imorn på qwarn, men då måste jag gå runt allt om jag ska ner, ska inte ramla i backen i år! Så Lisa kom ihåg det :) haha

Nej kanske ska gå upp ur sängen och göra mig i ordning!
Tror det är det värsta med att ha en bärbar att man kan ligga i sängen hela dagen med den.

Jaja sen ikväll så blir det uppladdning för morgondagen med filmkväll!! Man vet ju aldrig kanske blir en sväng till qwarn idag med :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0