Söndag!

Jaha så var det slut på veckan igen, det går sjukt fort! Idag så har ja bara varit hemma och tagit det lugnt. Suttit en hel del framför dator och försökt få ordning på bloggen! Det tar väl ett tag innan jag kan kalla den klar :)
Annars då?! Ja pappa kom förbi en sväng på middag, då jag försökte övertala honom att han skulle köpa en ny bli till mig! Vilket han inte gick med på! haha :)
Det är nämligen så att i torsdags så ramlade det ner ett litet vykort från Ford. Med den nya Fiestan, snacka om att jag blev såld på en gång! Så typiskt mig! :)

Imorgon är det måndag igen, får vi väl se om det blir jobb eller ännu en ledig dag. Om jag är ledig så blir nog en sväng in till stan.

Nu är det dags att plugga lite, sen blir det en film och Ben& Jerrys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0