The Hills vs The City!

Gud, jag älskar verkligen The Hills, har kollat klart på säsong 4 nu.
Trodde inte mina ögon och öron när jag såg att Spencer vek sig, för att gifta sig. Herregud han kanske har ett hjärta djupt inom sig! ;)
Sen har vi Audrinna, kan hon inte bara släppa Justin Bobby?!
Men vem vet det kanske ordnar sig.


bild: mtv.com

Något som är tråkigt är att Whitney har lämnat The Hills för NY.
The City är helt okey, dock inte lika bra som Hills.

Men det finns ju några karaktärer som man veta lite mer om och hur Whitney ska ställa sig till allt.
Som Jay, jag vet inte vad hon ser hos honom, tycker att hon borde ha valt Alex. Han verkar vara en hur snäll och bra kille som helst. Men vi får se ska bli spännande att se vad som händer.

Sen har vi ju Olivia, antingen hatar man eller älskar man henne. Själv vet jag inte rikitgt än vad jag tycker om henne. Hon är ju väldigt speciell, kan kasta ur sig ord som hon kanske inte skulle göra just då.
Även om man inte skulle gilla henne så går det ju inte att inte gilla hennes enorma garderob.

Det finns ett avsnitt när Whitney bjuder med sin nyfunna vän Allie på Kelly Cutrones fest. Då Kelly frågar om Allie verkligen mår bra. Hon tycker att Allie är alldeles för mager.
Vilket har blivit en diskussion om på nätet. Dels hur Kelly sa det och hur vidare om Allie är för smal elller helt normal.
Jag håller helt och hållet med Kelly men det var kanske inte rätt tillfälle att säga det till henne.
Ni får se och bedöma själva.

Men jag tror att The City kommer bli en riktigt succé.
Jag kommer garanterat att följa Whitney i NY.

bild: mtv.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0