Praktik= Klar!

Herregud!
Vilken dag och den är fortfarande inte slut.

Börjar med att jag kom hem från Arboga vi halv ett, då ringer mormor och säger åt mig och mamma att komma upp för att fika. (det är nämligen så att Siv är på besök, mormors syster.)
Ja så upp dit en snabb sväng, så att alla blir nöjda och glada. 
Efter det hem för att vända, för att sen gå upp till Centralskolan eller vad den nu heter, Kung Karls skola tror jag att det är. Men väl där får jag vänta 5min innan Lena på reception har pratat klart i telefonen, för att ta reda på om Bosse och Anders finns i närheten.
Då visar det sig att, Anders har gått hem för dagen och Bosse börjar sin lektion om en halvtimme.

Så då fick jag lite tid till att gå upp till jobbet och prata med chefen, för att få klartecken med praktik. Sen upp till kusinerna, ja hur blir man bemött där då?! :) Jens ligger och halvsover i soffan, då han nyss faktiskt har vaknat och Andreas vid datorn, såklart.
Så jag blev där ett tag, då det diskuterades framtidsplaner. Eller ja snarare när vi ska åkt till Tallin, gå ut och fira en av deras kompisar m.m.

Sen då, tillbaka igen till Central. På med en besöksbricka och upp till Bosse. Referens = Klar!

Vidare bar det av till Västerskolan, där jag efter många om och men fick tillslut ett ja!
Börjar vecka 10 i klass 3d. Ska bli kul för att se hur mycket som har förändrats.
Ska skicka in och få ett polisutdrag. Så höga förväntningar.

Nu så ska jag tvätta, städa och laga mat.
Kommer vara helt slut. Så jag får väl återkomma om hur det har gått! ;)

Ja, så har jag äntligen kommir mig för att ringa och boka tid hos doktorn.
Har gått omkring nu ett tag ocg varit irriterad i ögonen, så det ska utredas. Bland annat så ska det göras allergitester, vilket jag ringde om förra året och bad om att få göra. Men icke, nej då jag kunde lägga mina pengar på något annat roligare! Pucko om man nu får säga så!
Sen så ska jag även undersöka foten som jag har haft ont i nu senart en månad. Det var nåt ligament, ledband, eller sena som det va nå tok med.
Så vi får vänta och se vad som händer.

Syns!

Kul
Hittade den här bliden som jg gjorde för ex antal år sen.
Blider från när vi va i Norge! Gud va kul vi hade då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Vilken rolig! Har du fler bilder från Norge? Skulle vara roligt att se dem, ett album på fb kanske?

2009-07-12 @ 15:31:52
URL: http://pifrisk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0