Pappa!

Så har det blivit kväll och slutet på denna helg :(
Pappa har varit här på middag, kanske inte så glamorös middag men i alla fall. På dagens meny stod det korvstroganoff och ris. Attans va gott det blev! Imponerad av mig själv faktiskt. Haha
Sen hade jag tänkt att det skulle avslutas med lite B&J, men varken jag eller pappa orkade.

Efter pappa åkt så blev det en film tills One three Hill och Gossip Girl. Sen blir det Beck, får se om jag orkar se hela ska upp och jobba imorn kl 7. Ända till 17, usch. Men men det är bara att jobba på.
Får hoppas att jag får sova ut denna natt. Vaknade nämligen kl 2 natten till idag och hade så fruktansvärt ont i foten, visste inte hur jag skulle bära mig åt för att det skulle göra mindre ont.

Det är helt galet va fort tiden har gått, snart slut på februari, tyckte nyss det va jul. Så är det bara en vecka kvar tills min praktik börjar. Är lite nervös faktiskt men det går nog bra.

Nehe ge Pepsi mat och bänka mig framför tv:n.


Pepsi

Snö,snö och åter snö! Det har snöat så gott som hela dagen. Nu får det väl räcka?!



Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0