Nu va det ett tag sen!

Ja, det var som sagt ett tag sen nu, har haft fullt upp. Men till en början med så har jag idag varit på au pair möte, i Eskilstuna.
Fick b.la göra en kort intervju på engelska, sa att de kunde bedöma hur bra man pratade. Det gick faktiskt väldigt bra, vilken hon också tyckte! Så nu får vi väl se hur det går med det här.
Det är tänkt att jag ska åka iväg slutet av augusti början av september. Men som sagt vi får se det är en bit innan det är något klart. Det ska ordnas visum, polisutdrag, internationellt körkort, hälsoundersökning m.m. Men allt kommer ni att få följa om ni hänger med här! :)
Men jag ska börja med imorgon med att gå till skolor och fritids här omkring och försöka se om jag kan få praktisera och få ihop 200h.

Vad har hänt mer då?
Jag och Lisa tog oss en shoppingtur på stan för några helger sen. Och hittade då vårens absoluta favorit! Jeansleggings, från VeroModa! Det blev då ett par svarta men gissar att de inte blir dom ända i min garderob denna vår!

Förra helgen va jag och Marilyn hemma hos Emelie och hade myskväll, med tacos och film.
Senare på kvälllen åkta jag och Emelie för att hämta Anna i Köping, gud vilket snöoväder det va då. Riktigt läskigt att åka bil då! Sånt kanske man kan få slippa i Usa.

Igår satt jag faktiskt och kollade på melodifestilvalen. Nu är det faktiskt så att, -det va bättre förr! En tävling, och så va det bra! Men nu är det bara krånligt, man ska rösta, vet inte hur många gånger, innan man får reda på vilka låtar som gått till finalen och andra chansen.

Det får vara allt för idag.
Ikväll blir det en skål med popcorn framför tv:n och kolla på Beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0