Lady Gaga!

Denna förmiddag så har jag suttit och lyssnat igenom Lady Gagas album. Vad ska man säga, jag älskar albumet alla låtar kommer garanterat höras flitigt spelandes hemma hos mig och överallt!
Musik i min smak.


bild: www.ladygaga.com

Sen lyssnade jag faktiskt på en massa gamla Britney låtar, dom är ju faktiskt riktigt bra. Bättre än dom som kommit nu under åren.

Älskar det nya programet spotify, hur bra som helst finns så gott som allt man kan tänka sig att man vill lyssna på.
Jag fixade en gratis inbjudan via Olas hemsida. Läste om att man kunde det på en annans tjejs blogg. Och jag håller med henne helt klart det bästa musikprogrammet man kan ha.
Även min kusin har tjatat om det länge nu, men jag lyssnade väl inte så mycket på honom. :)

Nu blir det en tripp till Köping

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0